Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Εσύ θα με τρελάνεις ;-)

Έχεις δυο μέρες να φανείς
να μου τηλεφωνήσεις
παντιέρα σήκωσα λευκή
μη γίνεσαι μικρό παιδί
και στείλε μου ειδήσεις

Έχεις δυο μέρες να φανείς
να με ταλαιπωρήσεις
κι έχω γλυκά παραδοθεί
και περιμένω τη στιγμή
που θα ξαναγυρίσεις

Εσύ θα με τρελάνεις, θα με πεθάνεις
μ' έχεις στα χέρια σου μα δε με πιάνεις
κι αν μου τηλεφωνήσεις, μη μου το κλείσεις
τώρα είν' εύκολο να μ' αποκτήσεις

Εσύ θα με τρελάνεις, θα με πεθάνεις
με τις φιγούρες σου ράκος με κάνεις
εσύ θα μ' αναστήσεις, αν μ' αγαπήσεις
και με τα κόλπα σου θα με κρατήσεις

Έχεις δυο μέρες να φανείς
την πόρτα να χτυπήσεις
κι έχω τα φώτα μου σβηστά
και τα ραδιόφωνα ανοιχτά
μήπως κι ανησυχήσεις

Έχεις δυο νύχτες ξεχαστεί
κι έχω παρανοήσει
δεν ξέρω αν αδιαφορείς
δεν θέλεις να με ξαναδείς
ή μ' έχεις αγαπήσει

Εσύ θα με τρελάνεις, θα με πεθάνεις
μ' έχεις στα χέρια σου μα δε με πιάνεις
κι αν μου τηλεφωνήσεις, μη μου το κλείσεις
τώρα είν' εύκολο να μ' αποκτήσεις

Εσύ θα με τρελάνεις, θα με πεθάνεις
με τις φιγούρες σου ράκος με κάνεις
κι αν μου τηλεφωνήσεις, μη μου το κλείσεις
τώρα είν' εύκολο να μ' αποκτήσεις

Εσύ θα με τρελάνεις, θα με πεθάνεις
μ' έχεις στα χέρια σου μα δε με πιάνεις
κι αν μου τηλεφωνήσεις, μη μου το κλείσεις
τώρα είν' εύκολο να μ' αγαπήσεις

Εσύ θα με τρελάνεις, θα με πεθάνεις
μ' έχεις στα χέρια σου μα δε με πιάνεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου