Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Άσε με να κάνω λάθος

Άσε με να κάνω λάθος
Μη μου λες πως ειν' ντροπή
άσε με να βρω μονάχος
Ποιο το τέλος, ποια η αρχή
άσε με μονάχο μου να νιώσω
την ουσία μέσα σ' όλα που 'χεις πει
Αν αντίρρηση μού φέρεις
θα θυμώσω και το ξέρεις
Αν με χάσεις αιτία θα 'σαι εσύ

Άσε με να κάνω λάθος
άσε με να κουραστώ
άσε με να 'ρθω μονάχος
και συγγνώμη να σου πω
Έχω μπόλικο καιρό να κοροϊδεύω
κάθε λέξη, κάθε έννοια και σκοπό
Έχω όρεξη πολλή να αλητεύω
Κι ας μην ξέρω για τι ψάχνω ή τι θα βρω

Μη μου λες για εξερευνήσεις
και για χώρες μακρυνές
Μη μου λες για κατακτήσεις
και για μαζικές δομές
Πες μου μόνο πώς περνούν τη νύχτα
με δυο φίλους σ' ένα υπόγειο σκυφτό
Η σειρήνα πάνω ουρλιάζει
και η σύριγγα αδειάζει
και το αίμα χύνεται ζεστό

Άσε με να κάνω λάθος
άσε με να δω καλά
άσε με να βρω μονάχος
τι μου παίρνει τα μυαλά
Άσε με να σου σφυρίξω στο σκοτάδι
ένα γνώριμο παλιό σκοπό
Άσε με να σου γεμίσω κάποιο βράδυ
τα κενά με μουσική, rock'n'roll που συμπαθώ

Άσε με να κάνω λάθος
Μην παριστάνεις το Θεό
Δε μ' αρέσουν οι σωτήρες
Δε γουστάρω να σωθώ
Δεν πειράζει αν μετά θα μετανιώσω
Δεν τρέχει τίποτα αν διπλά θα κουραστώ
Δε με νοιάζει απαγοήτευση αν νιώσω
Αφού ξέρω πως έπαιξα κι εγώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου